miércoles, 24 de febrero de 2016

Taller de costura en Casa Sagnier


Ningú m'ha ensenyat a cosir a màquina, un dia me'n vaig comprar una molt senzilla i des de llavors he anat aprenent i practicant.
Al centre cívic Casa Sagnier fan uns tallers que es diuen "Aprèn a cosir a màquina" hi ha tres nivells, jo vaig començar pel II.
Estic encantada, aprenem diferents tècniques però alhora fen alguna peça.
El primer trimestre vàrem fer una bossa i una faldilla.
Aquests són els meus deures.

Nadie me enseñó a coser a máquina, un día me compré una  muy sencilla y desde entonces he ido aprendiendo y practicando.
En el centro cívico  Casa Sagnier realizan unos talleres  para aprender a coser a máquina, hay tres niveles, yo me apunté al II.
Estoy encantada, aprendemos diferentes técnicas, pero a la vez confeccionamos alguna pieza.
El primer trimestre hicimos un bolso y una falda.
Aquí podéis ver mis deberes.






2 comentarios:

  1. Si si estan molt bé els tallers, veig que estas molt treballadora. Jo de la tela de flor també la tenia vaig fer moltes coses, va molt bé per fer bosses. La faldilla t'ha quedat molt bé.

    ResponderEliminar
  2. Guau Montse!! Les dues peces tan quedat molt bé! M'encanta la bossa i la faldilla et queda genial. Estas aprenent molt en aquest curs. Una abraçada!

    ResponderEliminar