martes, 14 de abril de 2015

Mis primeros calcetines



 

Per fi he teixit els meus primers mitjons!
Feia un parell d'anys que m'havia proposat aprendre a teixir mitjons però no trobava llocs on ensenyessin i els que trobava no m'agradaven.
Un dia vaig topar amb el blog Things to knit i vaig veure que feia tallers online de mitjons i després d'informar-me em vaig apuntar no gaire convençuda, ja que no tinc gaire pràctica amb la mitja.
Aquí teniu el resultat, m'ha encantat, tot està molt ben explicat pas a pas i si en algun moment et perds, amb una simple foto la Irene sap detectar on t'has equivocat i com arreglar-ho.
Molt recomanable, l'hivern que ve vull aprendre a fer mitenes, manyoples i guants!

¡Por fin he tejido mis primeros calcetines!
Hacía un par de años que me había propuesto aprender a tejer calcetines, pero no encontraba sitios donde enseñasen y los que encontraba no me gustaba el sistema.
Un día en el blog Things to knit   vi que hacian talleres online de calcetines, y después de informarme me apunté, no muy convencida ya que no tengo mucha práctica con el punto.
Aquí está el resultado, me ha encantado, el taller está muy bien explicado paso a paso y si en algún momento tienes problemas, con una simple foto Irene sabe detectar donde está el error y como arreglarlo.
Muy recomendable, tanto que el próximo invierno quiero aprender a hace mitones, manoplas y guantes.
La part de dalt està feta amb punt d'espiga, però com la llana és de colors no s'aprecia.
La parte de arriba está hecha con punto de espiga, pero como la lana es de colores no se aprecia.
 
Mentre també m'he llegit el llibre "La ladrona de libros" de Markus Zusak.
M'ha agradat, explica la història d'una forma molt original i tendre.


Mientras también me he leído el libro "La ladrona de libros" de Markus Zusak.
Me ha gustado, explica la historia de una forma muy original y tierna.

1 comentario:

  1. What lovely socks Montse and thanks for directing us to the Things to Knit blog. It sounds interesting. That's so interesting about the name of your blog. Perfect for your blog.
    Have a lovely week, I hope the sun is shining for you.
    debx

    ResponderEliminar