martes, 10 de marzo de 2015

Rojo- Vermell- Red -Rouge




El vermell és un dels meus colors preferits, segurament per això em vaig apuntar al Sal de les casetes en vermell.
Algunes vegades he odiat el vermell, quan per art de màgia es cola una peça de roba vermella en una rentadora de blanc i tot passa a ser de color rosa.

Fa uns dies per casualitat vaig vessar un got d'aigua sobre un dels quadrets que composen el quilt vermell, concretament al mes de març i "sorpresa" tot el voltant de la teulada va quedar de color rosa.
Això  vol dir que després de comprovar totes les robes per veure quines destenyien (per sort només eren dos) he hagut de substituir aquestes robes per unes altres, uf quina feinada!

El rojo es uno de mis colores favoritos, seguramente ese sea el motivo por el que me apunté al Sal de las casitas en rojo.
Algunas veces he odiado el rojo, cuando por arte de magia se cuela una pieza roja en una lavadora de ropa blanca  y todo pasa a ser de color rosa.
Hace unos días por casualidad se volcó un vaso de agua sobre uno de los cuadros del quilt rojo, concretamente en el mes de marzo y la sorpresa fue que el cielo quedó de color rosa.
Comprobé todas las telas para ver las que desteñían ( por suerte solo dos) y he tenido que substituir estas telas por otras, uf  un trabajazo.





Ja tinc els log cabins al dia, ara estic amb les casetes canviant teulats, arbres, finestres...
Ahora ya tengo los log cabins al día y empiezo a cambiar, tejados, ventanas ... de las casitas.




Aquests dies he pensat tant amb la meva profe de patchwork que ens deia que per molt cares que siguin les robes sempre s'ha de provar la consistència dels colors.
Crec que aquesta vega he après la lliçó.

Estos días  me he acordado tanto de mi profe de patchwork que nos decía que por muy caras que fuesen las telas siempre hay que probar que no destiñan.
Creo que esta vez he aprendido la lección.  

5 comentarios:

  1. Ostres quin perill!!! després de tota la feinada.... queda molt bonic vull veure el resultat final

    ResponderEliminar
  2. Me encanta el rojo !!! y a mi me ha pasado alguna vez, que después de lavar la tela y hacer el trabajo que hubiese elegido, al plancharla me ha desteñido !!! No veas que cara se me ha quedado cuando me ha pasado esto !!! Me hubiera quedado calva !!! pero supongo que estos son los peligros de utilizar el rojo, que por cierto es también mi color favorito !!!
    Me encanta como te esta quedando y aunque tengas algún problemilla con este color , vale mucho la pena porque te esta quedando genial !!
    un besiko guapa

    ResponderEliminar
  3. Ostres, quin ensurt!!! Menos mal que te n'has adonat a temps i ho has pogut arreglar. Jo també estic fent aquest quilt i ho tindria que probar... Petons!

    ResponderEliminar
  4. Doncs a mi si que m'agrada el vermell, força!! tot i que de vegades juga alguna mala passada ;). Un petó!

    ResponderEliminar
  5. Oh what a shame about the water damage after all your hard work.The pieces are so beautiful.

    ResponderEliminar