martes, 26 de agosto de 2014

Mochila para el verano




Fa uns mesos vaig cosir aquesta motxilla per l'estiu, passejades, petites excursions...
Hace unos meses cosí esta mochila para el verano, paseos, pequeñas excursions...



La roba de bicicletes que vaig comprar a la fira de Cal Rosal em va semblar perfecte.
La tela de bicicletes que compré en la feria de Cal Rosal me pareció perfecta.


No sabia si fer una acabat romàntic o senzill, finalment vaig optar per una ondulina per una banda i una punteta per l'altre.
No sabia si hacer un acabado romántico o más sencillo, finalment opté por poner una ondulina por un lado y una puntilla por el otro.

 
 

Continuo gaudint dels últims dies de vacances!
Sigo disfrutando de mis últimos dies de vacaciones!

9 comentarios:

  1. Es muy mona. Los colores combinan a la perfección y además las telas son chulísimas !!!
    Un besiko

    ResponderEliminar
  2. T'ha quedat molt bé!!, la roba és súper xula, i la motxilla molt pràctica. A acabar de gaudir de les vacances!!!!

    ResponderEliminar
  3. Me gusta este tipo de mochilas por que son muy practicas.
    Besos guapa.

    ResponderEliminar
  4. Què xula! m'encanten els estampats, segur que li has tret molt de profit!

    ResponderEliminar
  5. Preciosa, las telas son muy Bonitas! !
    Bss

    ResponderEliminar
  6. Hola wapa, la bossa es de les més pràctiques que hi han per fer les caminates del matí o tarda. T'ha quedat ben xula i els colors de les teles m'agraden molt. Jo demà torno a la rutina, aquests quinze dies m'han passat volant, sort que encara en tinc quinze més pel octubre, tot i aixi em fa mandre tornar demà al treball, aixxxxxxx
    Petons

    ResponderEliminar
  7. You are so clever Montse. I love your fabric choices and it must be so useful.
    Enjoy your week.
    debx

    ResponderEliminar
  8. Què maca!!! M'agraden molt les robes que has utilitzat :)) Petons!

    ResponderEliminar
  9. Me parece muy practica y desde luego muy bonita, un beso

    ResponderEliminar