domingo, 19 de enero de 2014

Taza de Té







M'encanten aquestes bosses amb forma de tassa, pensades per guardar les bosses de te, però que podem guardar el que vulguem.
N'he fet varies per regalar i la majoria de vegades amb les presses no he fet ni foto, fa uns dies me'n vaig adonar que jo no en tenia cap per mi, i aquest cap de setmana plujós ha estat ideal per fer la MEVA tassa-bossa.
Me encantan estos neceseres con forma de taza pensados para guardar las bolsitas del té, pero donde se puede guardar lo que se quiera.
He hecho varios para regalar y con las prisas siempre se me olvida hacer la foto, hace unos días pensé que no tenia ninguno para mi y este fin de semana lluvioso ha sido ideal para coser MI  neceser -taza.







Aquesta és l'última que he regalat.
Esta es la última que he regalado

8 comentarios:

  1. Son una monada !!! Yo hice uno parecido hace tiempo y me encantó hacerlo.
    Un besiko

    ResponderEliminar
  2. They are so beautiful...clever you.
    Enjoy your tea.
    debx

    ResponderEliminar
  3. Son muy bonitas!!! Montse vienen bien para guardar las bolsitas de te .
    Besos guapa

    ResponderEliminar
  4. Qué chulas!! Son monísimas y perfectas para regalar. Un beso!

    ResponderEliminar
  5. Quina tassa més xula!!! amb lo bé que m'aniria per portar les infusions a la feina... ;-). Un petó!

    ResponderEliminar
  6. Si jo també tinc la meva, ja fa temps que la vaig fer i la veritat és que són molt xules!!!

    ResponderEliminar
  7. Me encantan Montse...y a mi que me gustan las hierbas...pero no, no puedo, demasiados frentes abiertos!

    ResponderEliminar