domingo, 27 de octubre de 2013

Visillos rústicos





























Fa temps que volia fer una cortina per la finestra del bany, m'agrada molt l'estil rústic i finalment m'he decidit per una cosa senzilla amb una butxaca on puc posar flors seques i que puc canviar cada estació de l'any.


Hace tiempo que tengo que hacer un visillo para la ventana del baño, me gusta mucho el estilo rústico y finalmente he decidido por una cosa sencilla  con un bolsillo donde puedo poner flores secas y cambiarlas cada estación del año.


 

13 comentarios:

  1. Montse, que bonics els visillos, molt rustics. Fa temps que no paso per el teu blog, bé ni el teu ni cap, aquest estiu va morir ma mare i m,estic prenent les coses amb molta calma, vaig fent coses pero al meu ritme. Només dir-te aixo i que tens un premi al meu blog. Espero que tot bé. Petons.

    ResponderEliminar
  2. Que xulos aquests visillos, i la butxaqueta molt original!!

    ResponderEliminar
  3. M'encanta com t'ha quedat! Molt bona idea la butxaca per les flors seques.
    Petons!

    ResponderEliminar
  4. Que original la butxaca amb les flors! Maquíssima!
    Petons

    ResponderEliminar
  5. How beautiful Montse. What a wonderful idea and the lavender will smell so nice too.
    I might copy your idea.
    Have a lovely day
    Debbyx

    ResponderEliminar
  6. Quina bona idea!!!, han quedat molt macos!!!

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  8. Quines mans per favor!! Jo no sabria ni com començar! Trobo brillant la butxaca! :) Molt bonics i decoratius a més de pràctics, és clar!
    Salutacions

    ResponderEliminar
  9. Hola Montse ! te ha quedado un visillo muy bonito!! y la puntilla es preciosa!! a si que me quedo como seguidora tuya ,te dejo el enlace de mi blog amiga es
    http://aliegunon.blogspot.com.es/.
    Un saludo .
    Alicia.

    ResponderEliminar
  10. me encanta este visillo, a mi tambien me gusta este estilo de cortinas, pero lo del bolsillo, es una gran idea, un beso

    ResponderEliminar
  11. Oye...qué idea más fantástica!!!
    Me gustan mucho!!
    Desitos guapa

    ResponderEliminar