miércoles, 7 de agosto de 2013

Chal de punto para el verano



M'encanten els xals i per la xarxa veus que la gent fa meravelles, sempre he dit que la mitja és la meva assignatura pendent, fa relativament poc vaig fer un curset bàsic i la resta és anar practicant.
Me encantan los chals y por la red ves gente que hace verdaderas maravillas, siempre he dicho que el punto de media es mi asignatura pendiente, hace relativamente poco hice un cursillo básico y me dijeron que para seguir aprendiendo tenia que ir practicando.
 
 


Aquesta vegada m'he atrevit amb el "punt margarida"queda un calat molt maco.
Esta vez me he atrevido con el "punto margarita" queda un calado muy bonito.

 
 



He fet servir cotó de Katia Bombay en tons blaus i malves.
He usado algodón de Katia Bombay en tonos azules y malvas.


Bon estiu!!
Que paséis un feliz verano!



5 comentarios:

  1. Hello Montse What a beautiful shawl you've made. I love the colours just like the Mediterranean.
    Enjoy the sunshine.
    Debbyx

    ResponderEliminar
  2. Doncs per ser que fa poquet que has començat amb el punt de mitja noia aquest xal t'ha quedat fantàstic!! i els colors li quedan la mar de be.
    Per cert la caleta de la foto molt tranquileta i maca. Que tinguis bones vacances, un petonet

    ResponderEliminar
  3. Ha quedat preciós !!!
    Jo també penso que ara sols falta anar tricotant.

    ResponderEliminar
  4. Ohhhhhhhhhhh..me parece un trabajo fantástico!!!
    Esa foto es preciosa.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  5. Je, je, ja t'has enganxat a una altra cosa!!!!!

    ResponderEliminar