martes, 11 de septiembre de 2012

Funda para el bocata



Comença un nou curs, fin hara els meus fills portaven l'entrepà en una carmanyola, però han anat creixent i els tamany de l'entrepà també.
Vaig trobar en el blog de Mar de Menorca un tuto per fer aquesta funda per l'entrepà que s'adapta a qualsevol mida del pa,
És molt fàcil i va superbé!!
Comienza un nuevo curso, hasta ahora mis hijos llevaban  el bocadillo en una fiambrera, però han ido creciendo i el tamaño del bocadillo también.
Encontré en el blog de Mar de Menorca un tuto para hacer esta funda para el bocadillo que es regulable según la medida del pan.
Es muy fácil y va muy bien!!

6 comentarios:

  1. Hola Montse, ja veig que també comences la rutina. Les fundes del bocata són una molt bona idea, van molt bé. En tinc alguna, però sempre va bé tenir-ne més, i potser m´apunto a fer-ne. Una forta abraçada i bon començament de curs!

    ResponderEliminar
  2. jo tinc pendent de fer dues, han començat les classes i encara no les he fet. Semblen molt practiques.

    ResponderEliminar
  3. M'agrada !!! Em penso que intentaré fer alguna :)

    Un petonet guapi !!

    ResponderEliminar
  4. M'agrada molt! Es práctica i molt maca i segur q ningú mes la porta!
    Petons

    ResponderEliminar
  5. Es una idea estupenda, muy práctica.
    Gracias por el enlace.
    Besinos

    ResponderEliminar