lunes, 18 de junio de 2012

Delantal



Tinc un armari ple de robes que compro perque m'agraden però allà queden, pensant que podia fer he pogut combinar una roba blava de topets amb una de flors i he fet un devantal.
Penso que ha quedat molt divertit
Tengo un armario lleno de telas que compro porque me gustan y allí se van amontonando, pensando que podia hacer para darles salida he combinado una tela azul de topos con una tela de flores y he hecho un delantal .
Pienso que ha quedado muy divertido, hasta un poco vintage.

Aquí teniu a la Rita, la meva gateta, ella és la que primer estrena les meves creacions, mentres vaig anar a buscar la camara, ja la tenia sobre el devantal.
Os presento a mi gatita Rita siempre es la primera en estrenar mis creaciones, preparando la camara de fotos me doy la vuelta y allí estaba.


La recepta de les galetes en el proper post, però puc dir que son bonissimes.
La receta de las galletas en el próximo post, puedo decir que estan buenisimas

10 comentarios:

  1. M'agrada molt aquesta combinació de robes, queda molt bonic, Vigila la gateta que no ataqui les galetes.

    ResponderEliminar
  2. Ostres, ja veig que a la Rita li agrada el davantal tant com a mi, sort que no vas deixar les galetes a prop mentre anaves a buscar la càmara, fan molt bona pinta. Una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Sort que no s'ha posat sobre les galetes :))) ,li ha agradat més el davantal.

    ResponderEliminar
  4. Las telas son una monada, te ha quedado un delantal precioso.
    Besinos

    ResponderEliminar
  5. Montse, m'encanta el devantal, el colors i la combinació pero el que més m'agrada es la Rita, que bonica......

    ResponderEliminar
  6. qué arte!!! te ha quedado un delantal precioso!!
    y q lista la gatita!! :D

    ResponderEliminar
  7. Bona idea per fer una mica de neteja i estrenar davantal!! El tema dels gats i el patchwork és alucinant, no sé si és la olor del cotó nou o quina explicació pot tenir, pero com els hi agrada jeure just a sobre de les noves creacions! Un petó.

    ResponderEliminar
  8. Deliciosas. Yo las intenté una vez pero con otra receta. Creo que esta es mejor.

    Un besito desde La Rioja.

    ResponderEliminar
  9. Has hecho un delantal precioso a Rita también le ha gustado.
    Las galletas tienen un aspecto divino.
    Saludos.
    Mavi.

    ResponderEliminar
  10. Quina pinta tenen les galetes!! mmm he llegit la recepte, crec que la faré. Petons. Lis

    ResponderEliminar