viernes, 4 de mayo de 2012

RIPPLE BLANKET "MANTA DE ONDAS"



Jo també estic enganxada al ganxet. M'agraden les mantes de colorins i vaig triar de fer una ripple blanket o manta d'ones, és un projecte llarg perquè quan comenci la calor  l'he d'aparcar fins el proper hivern.
És molt fàcil de fer, però he d'agraïr a l' Aurora del blog Ovillos i ganchos que em va ajudar molt amb les seves explicacions.
Yo también estoy enganchada al ganchillo, Me gustan las mantas de colorines y elegí hacer una ripple blanket o manta de ondas, Es un proyecto largo porque cuando haga un poco de calor hay que aparcarla unos meses.
Es muy fácil de hacer pero tengo que agradecer a Aurora de Ovillos y ganchos que me ayudó mucho con sus explicaciones.
Patrón: aquí  o aquí


8 comentarios:

  1. Montse, ha quedat PRECIOSA!!!! un cop li agafas el truqui es molt fàcil de fer... i el resultat es espectacular. Petonets

    ResponderEliminar
  2. Chulísima, Montse !!

    Que tendrá el ganchillo, que engancha tanto !!!!

    Feliz fin de semana !!

    ResponderEliminar
  3. que bonita y colorida que es, pero si es verdad que no es trabajo para el verano!!

    ResponderEliminar
  4. Que xula, és molt alegre, i ja en portes un bon tros!!!

    ResponderEliminar
  5. Me encanta Montse, te esta quedando genial.
    Besinos

    ResponderEliminar
  6. Que chulísima!!! Me encanta el colorido y las olaaaas, un beso

    ResponderEliminar
  7. Es molt xula, els colors m'agraden molt. A mi m'agradaria molt saber fer ganxet, a veure si m'animo i aprenc.
    Petons

    ResponderEliminar
  8. Pero que bonita, tu manta de colores.
    Bss.

    ResponderEliminar