miércoles, 18 de abril de 2012

Recuperar un antiguo costurero de mimbre




Aquest costurer era dels avis i sempre l'he vist a casa els meus pares, quan jo era petita era de color verd turquesa.
 Quan era adolescent el vaig pintar de vermell i servia per guardar les meves coses, amb els anys va quedar arraconat com un trasto vell.
Este costurero era de mis abuelos y siempre lo vi en casa de mis padres, cuando era pequeña era de color verde turquesa.
Cuando era adolescente lo pinté de rojo y lo usaba para  guardar mis cosillas, con los años quedó en un rincón como un trasto viejo.






Ara amb la meva afició a cosir, ha arrivat l'hora de recuperar-lo.
Aquesta vegada l'he pintat de blanc i  he fet les fundes de color vermell amb piquets blancs per
donar-li una mica de vida, crec que em farà força servei.
Ahora con mi afición a la costura, ha llegado la hora de recuperarlo.
Esta vez lo he pintado de blanco y lo he forrado con tela roja de topitos blancos para darle un poco de vida, creo que esta vez me será muy útil








13 comentarios:

  1. Te ha quedado precioso y muy actual !!!

    Un besito guapi !!

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse, fa il.lusió recuperar objectes que tenen història i formen part dels nostres records i ens acompanyen en diferents etapes. Ha quedat molt bonic, i espero que el gaudeixis molt temps. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Es una joya me encanta y ademas con solera, un beso

    ResponderEliminar
  4. Pues te ha quedado bien bonito!!

    ME ENCANTA el resultado y yo... que soy una enamorada de los costureros...
    Felicidades!!

    Sitos
    Marian

    ResponderEliminar
  5. Es muy bonito Montse y te ha quedado genial.
    Besinos

    ResponderEliminar
  6. Ostres!!! És preciós!! I a més fa tan de goig! Pots estar ben orgullosa de tenir un tresor així. Increïble! :)

    ResponderEliminar
  7. ha quedat mol be i segur el faras servir mol.
    petons

    ResponderEliminar
  8. seguro que te resultará muy util, mi mesita al lado del sofa se desborda de cosas asi que me vendria bien algo asi. A disfrutarlo!!!

    ResponderEliminar
  9. M'estic posant al dia dels blogs, i veig que has fet molta feina, t'ha quedat molt maco el costurer, segur que ja el tens ple de coses!!!!

    ResponderEliminar
  10. Doncs estic d'acord, millor blanc la roba que li has posat la robo súperadient, el detall del zigui-zaga molt encertat, felicitats pel treball de restauració!

    ResponderEliminar
  11. Montse gràcies per la visita pero abans de dir que "el costurero" m'agrada moltisim.... moltes felicitats per el teu sant. Petonets.

    ResponderEliminar
  12. Que trabajo más especial que has hecho,
    me chifla!!



    besos de tarde de lunes

    eljardindemiduende ^^

    ResponderEliminar