viernes, 24 de septiembre de 2010

Tilda Country




Fa molt temps que volia fer una nina Tilda, però totes son tan gracioses que no em decidia.
Per fi m'he decantat per la Tilda Country, he fet alguns canvis com el devantal que l'he fet classic i el calçat convertit en unes espardenyes de vetes.


Hace mucho tiempo que queria hacer una muñeca Tilda, todas son tan graciosas que no me decidia. Por fin la elegida ha sido la Tilda Country, la he tuneado un poco, le he hecho un delantal clásico y como calzado le he hecho unas alpargatas de cintas.

7 comentarios:

  1. ¡Qué guapa es Tilda! con tantos detallinos, cestita, alpargatas de cintas, mandil con puntilla , pañuelín en la cabeza,... te quedó preciosa! tan espigada es muy original
    un besín

    ResponderEliminar
  2. hei noia ja tinc les mebes llabors,jajaja
    gracies
    la nina una delicia
    petons

    ResponderEliminar
  3. que mon! Ja ,ja, molt d'aquí de la terra amb les espardenyes, m'ha agradat molt aquest tuneat!
    Petons

    ResponderEliminar
  4. Que chula Montse, te ha quedado genial. El vestido me encanta, es una tela preciosa.
    Besinos

    ResponderEliminar
  5. Preciosaaaa i molt maca la primera fotografia amb les flors liles.
    Fins aviat.

    ResponderEliminar
  6. Hola Montse
    Moltes gràcies pel teu comentari
    Fas unes coses increibles

    ResponderEliminar
  7. T'ha quedat monísima. Es molt maca y els colors també m'agraden.
    Petonets.

    ResponderEliminar