lunes, 16 de agosto de 2010

Verano


Estiu, temps de descans, jocs a la picina, sense horaris, sopars amb amics ...i també temps lliure pels meus projectes:

-Acabar un brodat de punt de creu que tinc començat fa molt temps.
-Restaurar un bagul familiar que està molt deteriorat.
-Fer melmelada de cabell d'angel amb una carabassa que m'han donat.
-Tastar i embotellar la ratafia que vaig fer a primers d'estiu.
-Com cada any fer sabó amb l'oli dels fregits que guardem .

Espero tenir prou temps per tot, a la tornada veureu els resultats.

Bon estiu a tots!

Verano, tiempo de descanso, juegos en la piscina, sin horarios, cenas con amigos... i también mucho tiempo para mis proyectos:

- Acabar un bordado de punto de cruz que empecé hace mucho.
-Restaurar un baúl familiar muy deteriorado.
-Hacer mermelada de cabello de angel con una calabaza que me han regalado.
-Probar y embotellar un licor típico de la zona llamado Ratafía.
- Como cada año hacer jabón con el aceite usado que guardamos.

Espero tener tiempo para todo, a la vuelta os enseño los resultados.

¡Feliz verano!

9 comentarios:

  1. tu marxes ...i jo torno :) que ho passis mol bé , jo també he aprofitat per ser egoistamente felizzzz!...fins la tornada, una abraçada, Olga

    ResponderEliminar
  2. Hola preciosa, jo també sóc una amant de les llistes, m'encana plasmar en un paper les coses que vull fer!! Que siguis molt feliç. Una forta abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Mare meva!! cuantes coses! ho del Oli m'ha cridat molt l'atenció com ho fas??tens algún tutorial?m'agradaría fer sabó.

    Ja ens ho ensenyaràs tot. Petons.Lis

    ResponderEliminar
  4. Mare meva!! cuantes coses! ho del Oli m'ha cridat molt l'atenció com ho fas??tens algún tutorial?m'agradaría fer sabó.

    Ja ens ho ensenyaràs tot. Petons.Lis

    ResponderEliminar
  5. com fas el cabell d'angel?
    bones vacançes
    petons

    ResponderEliminar
  6. La fotografia dels núvols una preciositat :)

    ResponderEliminar
  7. Tu bolso es precioso, me encantan los bolsos de tela. Espero que tengas tiempo de acabar todo lo que quieres hacer y tambien de descansar un poco.
    Buen verano!!

    ResponderEliminar
  8. quina bona pinta té aquesta llista! ...segur que tindrás temps per tot ;)

    (m'ha encantat aixó de fer sabó "com cada any"!)

    ResponderEliminar
  9. Ostres has tingut temps de tantes coses, jo la veritat que estic bastant encallada!!!!

    ResponderEliminar