domingo, 16 de mayo de 2010

Días de Lluvia




Pot ser soc una mica diferent, m'agraden els gats negres, el número 13 i m'encanten els dies de pluja, els diferents tons de gris del cel , la lluentor de les coses mullades...
és per això que no m'he pogut resistir a brodar aques disseny de Bent Creek "The weathered Garden".
Quizás soy un poco diferente, me gustan los gatos negros, el número 13 y me encantan los días de lluvia, los diferentes tonos grises del cielo, el brillo de las cosas mojadas...
es por eso que no me he podido resistir a bordar este diseño de Bent Creek "The Weathered Garden".

7 comentarios:

  1. No sé si ets diferent però que enganxa amb els dies de pluja que hem tingut!!!!!!, per sort ja comença a fer solet!!!!!. Molt maco aquest disseny!!!!

    ResponderEliminar
  2. Molt adient, per aquest dies que
    ens ha fet , sort que avui ja ha
    sortit el sol, solet.

    ResponderEliminar
  3. Doncs a mi em passa com a tu, els dies grisos m'encanten. Molts petons brodadora!!

    ResponderEliminar
  4. És preciós! Cal que sapiguem trobar la bellesa en totes les coses, així tindrem moltes més possibilitats de fer coses maques!

    ResponderEliminar
  5. A mi también me gustan los días lluviosos y el olor a la tierra mojada.
    Tu bordado muy chuli, me gusta.
    Besinos

    ResponderEliminar
  6. Hola a todos y todas, organizo un SAL, quien quiera apuntarse por favor enviarme un email a:
    amy_cobol@hotmail.com y os daré todas las indicaciones.

    En el SAL, bordaremos un cuadro titulado Je t´aime, ma terre del diseñador Renato Parolin incluido en su libro Amitiés Croisées.
    Es un bonito y sencillo cuadro en rojo todo (por supuesto su acabado será libre) en el que aparecen castillos, árboles, escudos nobiliarios, inicales, y una leyenda en italiano que habla de la magia de la tierra y la belleza.
    Para verlo entrar en mi blog: www.momentostranquilos.blogspot.com

    ResponderEliminar