jueves, 17 de diciembre de 2009

Amigo Invisible




Ahir vaig anar al sopar de Nadal organitzat per Elsa Labors , on vaig a clases de Patch.Ho vam passar molt bé i com és tradició vem fer l'amic invisible, el regal l'haviem de fer nosaltres i us he de dir que tots eren molt bonics.
Les profes ens van obsequiar amb un passador molt original.
A mi em va tocar un saquet de Nadal monissim.
Jo vaig fer una tasseta/neceser que fa un temps ens va ensenyar Kérouézée.

Ayer fui a la cena de Navidad organizada por Elsa Labors, donde voy a clases de Patch. Lo pasamos muy bien y como es tradición hicimos el amigo invisible, el regalo lo teniamos que hacer nosotras y tengo que decir que todos eran preciosos.
Las profes nos obsequiaron con un pasador muy original.
A mi me tocó un saquito de Navidad monisimo.
Y yo hice una tacita/neceser que hace tiempo nos enseñó Kérouézée.

9 comentarios:

  1. Que me gustan a mi las cositas de este estilo un beso

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse:
    Quins detallets!! Es una bona manera de donar la benvinguda al Nadal! Bones Festes!

    ResponderEliminar
  3. aquestes taçetes m'agraden mol i la teva esta mol bonica m'agrada
    petons

    ResponderEliminar
  4. Quins detallets mes bonics. Volia desitjar-te UN BON NADAL I UN PROSPER ANY NOU. ¡¡Feliç Patchwork 2010!! Petons.

    ResponderEliminar
  5. Ahora ya se para que buscabas telas de cafe en creativa. Te ha quedado preciosa. Feliz Navidad!!

    ResponderEliminar
  6. Hola Montse,

    Molt Bones Festes de Nadal, i que l'any 2010 sigui un any ple de felicitat, salut, i feina!!!

    Petons.

    ResponderEliminar
  7. Que coquetó el sac!! I la tassa t'ha quedat molt bé, fan il.lusió aquestes trobades, oi??

    ResponderEliminar
  8. Me ha encantado la bolsita tejida con el muñeco de nieve!! Está preciosa!! Te felicito por tu página que está muy chula!
    Te invito a que veas la mía y que me digas qué te parece.
    Pintura Fácil Paso a Paso

    ResponderEliminar