martes, 10 de noviembre de 2009

Snickerdoodles


Vaja nom eh? És el nom d'aquestes pastetes . A mi es que m'encanta el gust de la canyella i quan vaig veure que els Snickerdoodles en portaven els vaig tenir que fer.
Son extranyes, per fora son cruixents, però el cor es tovet ummmm i estan bonisims!.
La recepta és de El rincon de Bea, feu una volteta pel seu blog fa unes galetes fantàstiques per regals o fins i tot per decoració.
Ah! Animeu-vos a probar els Snickerdoodles son mol fàcils de fer.

Vaya nombrecito eh? Es el nombre de estas pastitas . A mi es que me encanta el sabor de la canela y cuando vi que las Snickerdoodles la llevaban, me puse a hacerlas. Son extrañas, por fuera son crujientes, pero el corazón queda blandito, ummm y están buenisimas.
La receta es de El rincón de Bea, daros un paseo por su blog, hace una galletas fantàsticas para regalar o decorar.
¡Ah! y animaros a probar los Snickerdoodles, son muy fàciles de hacer.

11 comentarios:

  1. Ja tinc ganes de provar-les.
    Gràcies Montse.

    ResponderEliminar
  2. Mmmmmm Quina bona pinta!! Estic a temps de menjar-ne alguna? Petons

    ResponderEliminar
  3. La verdad es que tienen buena pinta, un beso

    ResponderEliminar
  4. Tenen una pinta boníssima!!!!!!!!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  5. ja saps que has de portar la proxima KDD
    petons

    ResponderEliminar
  6. Que buena pinta, estas galletas caen seguro, voy a copiar ahora mismo la receta.
    Besinos

    ResponderEliminar
  7. Hola Montse:
    Gràcies pels ànims i els consells, ni se m'havia passat pel cap desfer-me'n, pero una mica de "vergonya" si que em fa.Mira que clikar la foto... ja m'ho havia d'haver imaginat! Jua,jua,jua, totes fariem el mateix davant d'un avís així!! Realment , penso que si m'agradarà veure el meu primer quilt quan ja sigui una experta i riure de les falles que ara m'amoinen, gràcies de veritat i petons.

    ResponderEliminar
  8. Amb una horeta son fetes,
    menjades i son bonisimessss.

    ResponderEliminar
  9. ¡¡¡UUmmmmm!!!! Quina pinta mes bona que tenen. Serà cuestiò de veure la recepta i fer-les. Segur que etan bonisimes. Un petó.

    ResponderEliminar
  10. Prendré nota....tenen una pinta boníssima i entre costura i costura una queixaladeta!!!!

    ResponderEliminar
  11. Ja les he fet i estan boníssimes!!!!!!

    ResponderEliminar