lunes, 5 de octubre de 2009

Sal ABC Brodeuse finalizado


Aqui està el resultat del Sal organitzat per la Loly. És el primer Sal que organitzava i ho ha fet molt bé. Per començar ha triat un disseny senzill però molt bònic i amb un munt d'aplicacions.El meu anirà a la tapa d'una caixa.
Felicitats Loly m'ha encantat brodar aquest sal tan relaxant.

Aquí está el resultado del Sal organizado por Loly. Es el primer Sal que organizaba y lo ha hecho muy bien. Para comenzar ha elegido un diseño sencillo pero muy bonito y con un montón de aplicaciones. El mio irá en la tapa de una caja.
Felicidadces Loly me ha encantado bordar este sal tan relajante.

6 comentarios:

  1. Molt bonic. Ens ensenyaràs la caixa acabada ,oi? Ja saps que la del post anterior em va encantar. Petons

    ResponderEliminar
  2. T'ha quedat preciós!!!!!!!!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Gracias por tus comentarios.
    Yo soy la que tengo que agradecerte a ti el que hayas participado.Este bordado era sencillo y no hemos tenido ningún problema.
    Y le has dado tu toque personal con esos colores, enhorabuena por tu trabajo y por ser tan aplicada.
    En cuánto pueda sube tu foto!
    Mis saludos

    ResponderEliminar
  4. Pues esa caja va a quedar monisima porque el bordado es muy bonito.
    Besinos

    ResponderEliminar
  5. Una linda caja te va a quedar.
    Petons

    ResponderEliminar
  6. Hola Montse,

    Moltes gràcies per les teves paraules en el meu blog. Realment els cistells aquest estiu han tingut molt d'èxit!
    Jo no tinc ni idea de brodar.
    M'han agradat molt els teus treballs. Et seguiré!

    Petons,
    Carme

    ResponderEliminar