viernes, 12 de junio de 2009

Labor viajera


Un vegada vaig llegir en un blog que feien punt de creu mentre anaven en cotxe, em va semblar una bona forma d'aprofitar el temps, però jo ho vaig provar i soc incapaç.
Fa uns dies vaig començar un xal per les nits d'estiu i he descobert que el ganxet si que em funciona al cotxe, o sigui que aquest xal s'ha convertit amb la meva feina de viatge.
¡ Si veieu passar un cotxe amb una boja fent ganxet segurament soc jo!

Un vez leí en un blog que hacia punto de cruz mientras iba en el coche, me pareció una buena idea para aprovechar el tiempo, pero yo fuí incapaz.
Hace unos dias comencé un chal para las noches de verano y descubrí que el ganchillo si que funciona en el coche, o sea que este chal se ha convertido en mi labor viajera.
¡Si veis pasar un coche con una loca haciendo ganchilo, seguramente soy yo!

16 comentarios:

  1. Yo este ultimo fin de semana me inicie con el punto de cruz en el coche y aunque creia que me marearia,todo lo contrario el viaje se me hizo cortisimo.Aunque el chofer se quejaba de falta de compañia

    ResponderEliminar
  2. Què bonic! El ganxet és una de les meves assignatures pendents. Petons

    ResponderEliminar
  3. Jo punt de creu... en el AVE i en el cotxe faig mitja.
    Es guapo el xal!!!!!!!!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  4. Així encara aprofitaràs més
    el temps.
    M'encanta la rosa de la
    capçalera del teu blog.

    ResponderEliminar
  5. Hola!
    doncs jo crec que fer punt de creu al cotxe es una bojeria jajaja però si que et puc dir que jo he agafat l'Ave de Barcelona a Sevilla i durante les 6-7 hores si que he estat fen punt de creu. Vaig agafar un punt de llibre que estava acaban i la veritat es que com no necesitaba molts de fils i era un entredos sensill vaig estar molt agust!!

    ResponderEliminar
  6. Punto de cruz nunca lo intente, pero el ganchillo va de maravilla a cualquier parte. Es algo pequeño, no necesitas cambiar de hilos, y si el diseño no tiene mucha dificultad es perfecto
    Besos

    ResponderEliminar
  7. Acabo de ver tu comentario en mi blog. Si, mi bastidor es de pie, para cosas grandes va de maravilla. Igual otro dia le hago una foto. En el soporte de arriba le engancho un bastidor pequeño o grande segun lo que este bordando.

    ResponderEliminar
  8. El punt de creu es millor per al tren! Al cotxe encara no he provat de fer-ho. Sempre he pensat que em marejaria.

    ResponderEliminar
  9. Al final podrem fer una llista de llocs extranys on fem labors...., el ganxet sempre trobo que és el més pràctic de portar i fer i desfer.....m'encanta aquest color rosa del xal!!!!

    ResponderEliminar
  10. Gracies per la teva visita !
    Jo no se fer ganxet i m'agradaria... tindré que probar !!
    Fins aviat !!

    ResponderEliminar
  11. Jo en se d'una que fa punt de creu, ganxet, patchwork, i fins i tot talla patrons a una fusteta que fins i tot s'ha muntat....Jo no ho he fet mai, pero com que els caps de setmana em faig viatges de 4 hores... potser ho probare, si no em marejo... que ja se que hi haura una part del viatge amb moltes corves, que millor que no ho faci....Ja veurem que hi diu el "comparso" quan em vegi aixi.....jejejeje... t'esta quedant molt maco Montse!

    ResponderEliminar
  12. Noia que treballaora ets i ja vec com aprofites el temps!!!
    Jo també he punt al cotxe jajajajaja!

    ResponderEliminar
  13. Hola Montse,

    Jo quan vaig al cotxe res de res, em marejo de seguida!!

    I una altra pega és que no faig viatges gaire llargs!!!, o sigui que no tindria temps ni de preparar el ganxet...

    Petonets.

    ResponderEliminar
  14. Que chal mas bonito. Yo se muy poco de ganchillo asi que como para hacerlo en el coche y mira que mi viaje a casa es larrrrrrrrrrrrgo y me cundiria.
    Besinos

    ResponderEliminar
  15. ¡Jajaja! No tan loca, Montse. Sobre todo con unas labores tan estupendas. Hacía mucho que no visitaba a mis amigas bloggeras, pero ya he vuelto, te mando mis mejores deseos y un beso grande.

    ResponderEliminar
  16. Apali Montse...és una monada!!
    Jo feia punt de creu al cotxe... però ara que m'he tornat boja amb el ganxet, hi faig ganxet!!!
    Em podries indicar on puc trobar el patró per fer un xal així de xulo!! Soc molt novata i autodidacta i amb poca imaginació!!!
    Ah, per cert, he llegit en algun comentari quelcom d'un bastidor per fer punt de creu.
    Si et passes pel meu blog, podràs veure el meu i si et cal alguna informació, dispara!!!
    Muasssssss

    ResponderEliminar