viernes, 8 de mayo de 2009

FIRA FIL A L'AGULLA













Ara que tinc un momentet vaig a posar alguna foto més de la fira.
Am més detall la piràmide que em va tocar feta per la Montse ( és molt mona) i el coixinet que vaig preparar.
L' altre Montse i jo en vam apuntar a fer alguns tallers, una rosa de ganxet, una funda de feltre i un intent d'aprendre el punt de palestrina .


Hoy que tengo un momento pongo alguna foto más de la féria.
La piramide que me tocó hecha por Montse ( monísima) y el cojín que preparé.
La otra Montse y yo nos apuntamos a unos talleres donde hicimos una rosa de ganchilo, una funda de fieltro y el intento de aprender el punto de palestrina.

2 comentarios:

  1. Son una maravilla!!! feliz semana.
    Besos

    ResponderEliminar
  2. Com tenim el tenim els Sals? estan tots acabats?, Son molt monos tots aquests detalls!!!!!

    ResponderEliminar