martes, 5 de mayo de 2009

FIL A L'AGULLA 2009

Dissabte a la fira Fil a l'Agulla de Tona, ens varem trobar l'Agus,l'Inma, la Rosa i la Montse.
La Marta de Tela Marinera ens va obsequiar amb uns passadors amb una rosa molt bonics. Despres de donar una volteta anarem a dinar. Oh! tot estava boníssim, entre comentaris, trucs, idees,consells i rialles va arribar l'hora dels regalets.
Jo vaig preparar un coixinet amb un free de La-D-Da, i a mi em va tocar el coixinet piràmide de patch de l'altre Montse. Tot era molt bonic.
M'ho vaig passar molt bé, espero poder repetir.

El sábado en la feria de Fil a l'agulla de Tona nos encontramos con Agus, Inma, Rosa y Montse. Marta de Tela Marinera nos obsequió con unos broches con una rosa preciosos. Dimos una vuelta y después a comer. !Oh! todo estaba buenísimo, entre comentarios, ideas, trucos y risas llegó la hora de los regalitos.
Yo preparé un cojín , un free de La-D-Da y a mi me tocó una piràmide de Patch de la otra Montse. Todos eran muy bonitos.
Ha sido una experiencia muy agradable, espero repetir.

7 comentarios:

  1. Quina bona estona es passa en aquestes trobades. Els regalets són molt bonics! Petons

    ResponderEliminar
  2. Estava esperant l'informe ja que m'ho vaig perdre, m'alegro que ho passessiu bé, vaig pensar en vosaltres!!!!
    Una altra vegada serà!!!!una abraçada!!!

    ResponderEliminar
  3. Molt guapos aquests regals!!!!!!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  4. Vamos lo que se dice un día perfecto, con regalos incluidos que son una monada!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  5. ¡ Genial !
    El dia es va fer curt,
    això vol dir que ens ho
    varem passar molt bé.
    Fins aviat.

    ResponderEliminar
  6. Que detallitos mas monos.
    Los trabajos en fieltro preciosos, la hormiguita genial.
    Besinos

    ResponderEliminar
  7. Un dia fantastic, espero repetir l'experiencia ... per cert el coixinet es una cucada, M'agrade!!!

    B7S, Agus

    ResponderEliminar