jueves, 29 de enero de 2009

Lluvia de Sals



A finals d’any estava una mica desanimada per coses personals, i em vaig trobar que van passar uns dies que no tenia res començat de punt de creu, va ser horrorós.
Però amb l’any nou ha arribat una pluja de Sals i com tots son tan bonics no em puc resistir , ja em dic a mi mateixa que no arribaré a tot però després de l’experiència crec que prefereixo tenir moltes coses començades.
L’últim : Quick Sal organitzat per El Taller de Pepi el disseny es encantador, si us interessa correu que comença aviat.
Los últimos días del año estaba un poco desanimada por cosas personales y me pasó que estuve unos dias sin tener nada empezado de punto de cruz, fue horroroso
Pero con el año nuevo una lluvia de Sals nos ha llegado y como todos son tan bonitos quien se resiste, ja me digo a mi misma que no llegaré a todo pero despues de la experiencia creo que prefiero estar metida en muchas cosas.
El último: QUICK SAL organizado por El Taller de Pepi , el diseño un encanto, si os interesa pasaros rápido que empieza pronto

4 comentarios:

  1. Sempre va bé tenir coses per fer. Jo també estic apuntada a uns quants Sals . Ja ens en sortirem. Petons

    ResponderEliminar
  2. Anima't... comença moltes coses, ja les acabarem quan ens jubilem!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Espero que ya estes más animada.
    El Sal de Pepi es monisimo, me he apuntado.
    El otro dia me acordé de ti por las galletas de chocolate y nueces que hice y pensaba si te gustarian como las de avellana.
    Besinos

    ResponderEliminar