sábado, 10 de enero de 2009

Llavero-Tiesto






















Frrrr ... amb el fred que fa i a casa meva ha florit un tulipà.

És un clauer-test, quan el vaig veure m' en vaig enamorar, es poden fer combinacions molt originals segons la roba triada, la veritat es que ja tinc uns quants encàrregs.

El tuto el podeu trobar al blog de Kerouezee.

Frrrr... con el frio que hace y en casa ha florecido un tulipán
Es un llavero-tiesto, cuando lo vi me encantó, se pueden hacer combinaciones muy originales según las telas elegidas. Ha tenido mucho exito,yo ya tengo unos cuantos encargos.

El tuto lo podeis encontrar en el blog de Kerouezee

9 comentarios:

  1. Molt "coquetó" el teu clauer!!! Ja ens ensenyaras els altres oi?

    ResponderEliminar
  2. Maquissim !!!!
    el tinc a la llista de coses a fer.

    ResponderEliminar
  3. ¡¡ qué chulo !! voy a pasarme a ver el tutorial a ver si no es muy difícil.

    ResponderEliminar
  4. Chulisimo, me encanta. Voy a ver el tutorial que tal porque no descarto hacer alguno.
    Besinos

    ResponderEliminar
  5. Que xulo!!!!!, he vist que també hi ha una caseta, tenen molta gràcia!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Fabulós. A la llista de futurs projectes!! Petons

    ResponderEliminar
  7. Ohhhh..que cucada...
    me encanta Besos

    ResponderEliminar
  8. Quin clauer mes original,tens un blog molt bonic.Una abraçada

    ResponderEliminar