domingo, 30 de noviembre de 2008

Artesanias


Es veu que el tema de les manualitats enganxa. Aquesta foto és d'uns potets de boix per ficar els escuradents, que ha preparat el meu marit per regalar. Son originals ¿no?
Mentres tant jo m'estic barallant amb el quilt de l'entrada del Bolso-Casa, ja és el tercer intent i no em queda bé... quina ràbia.

Se ve que el tema manualidades enganxa. Esta foto es de unos palilleros de boj que ha preparado mi marido para regalar. Son originales ¿no?
Mientras yo me estoy peleando con el quilt de la entrada del Bolso-Casa, ya es el tercer intento y no me queda bien ... que rabia.

8 comentarios:

  1. Hola Montserrat:
    Molt bonics els potets per possar escuradents del teu marit.
    Tranquila so et surt avui et sortira en unaltre moment.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Son estupendos y como dices superoriginales!!

    ResponderEliminar
  3. Oi tant que són originals, ja he vist algunes coses fetes amb boix, sobretot bastons per anar a passeig. M'agrada el resultat i el dibuix que ha fet per adornar-los, és fet amb pirogravat?
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Son monísimos, todo un lujo para las personas destinatarias.
    Besos

    ResponderEliminar
  5. Són molt bonics, m'agraden molt les artesanies!
    Ànim amb la bossa que et quedarà preciosa!!!

    ResponderEliminar
  6. Que bonitos le han quedado. Se ve que sois una familia de artistas.
    Besinos

    ResponderEliminar
  7. Molt rústics i molt originals!!!queda molt bé tot el muntatge fotogràfic tant "campestre". A veure si hi ha sort i et surt ara el quilt que fa ràbia quan s'atravessa alguna cosa.

    ResponderEliminar
  8. Qué macos aquests potets! En tinc un de similar.
    A més, queden molt bonics a taula, ni punt de comparació amb aquells horribles de plàstic

    ResponderEliminar