domingo, 12 de octubre de 2008

Sal Bolso 1


Així queda el primer objectiu del Sal Bolso, estic contenta del resultat perque després de quedarme "compuesta y sin clases de Patch" (han tancat) estava una mica espantada d'haver-me apuntat aquest Sal sense poder consultar els meus dubtes a ningú. Però gracies a TILDAPATCH i les explicacions il.lustrades que ens fa de moment vaig fent.

Así queda el primer objetivo del Sal Bolso, esoy contenta del resultado, porque despues de quedarme compuesta y sin clases de Patch (han cerrado) estaba un poco asustada de haberme apuntado a este Sal sin poder consultar mis dudas a nadie. Pero gracias a TILDAPATCH y sus fantásticas explicaciones de momento voy siguiendo.

7 comentarios:

  1. Ainsss...ese bolso es un encanto, te va ha quedar !!divino¡¡
    Un beso

    ResponderEliminar
  2. ESperava la foto.....veig que te n'estas sortint fins i tot sense classe.....molt maques les robetes que has triat!

    ResponderEliminar
  3. Molt bé, molt bé. Jo no m'atreveixo a fer algo aixía (encara). Ànims i seguire els teus avances!
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. Segur que ens en sortim amb les bones ecplicaions que posa! Molt xulo!!

    ResponderEliminar
  5. T´ESTÀ QUEDANT MOLT BÉ, I JA SAPS QUE SI TENS CAP DUBTE POTS PREGUNTAR-ME EL QUE VOLGUIS!
    PETONS

    ResponderEliminar
  6. Cuanto mas lo veo por los blogs mas me gusta este bolso pero yo no me atrevo con el.
    Seguro que te queda estupendo.
    Besinos

    ResponderEliminar
  7. Animo con el bolso. Me encanto la lata de galletas

    ResponderEliminar