sábado, 27 de septiembre de 2008

Sal ABC Poules


Ja m'estic embolicant un altre vegada amb els Sals, però de vegades és la forma de començar i acabar les coses.
Aquest abecedari de gallines l'organitza Made in Breizh i és del llibre de Helen Wind COUNTRY, m'encanten els disenys d'aquest llibre.

Ya me estoy liando otra vez con los Sals, pero a veces es la forma de comenzar y terminar las cosas.
Este abecedario de gallinas lo organiza Made in Breizh y es del libro de Helen Wind COUNTRYme encantan los diseños de este libro.

12 comentarios:

  1. Hola, Montse !

    Veig que has aprofitat molt bé les vacances ... una abraçada !

    ResponderEliminar
  2. Jo també m'he embolicat en dos sals més. Aquest que mostres té molt bona pinta!! Miraré, però no pecaré...

    ResponderEliminar
  3. Me encantan las gallinas,debo haber sido gallo en otra vida,monisimo ese abc

    ResponderEliminar
  4. Preciós, m'agrada moltissim. Tinc el llibre i encara no he fet de res, a veure si m'animo.
    T'he deixat un premi al meu blog, espero que t'agradi
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Molt maco, m'agrada molt. Enhorabona.

    ResponderEliminar
  6. Es veu preciós i molt alegre! ànim que poc a poc es va lluny.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  7. Super divertit!! Els colors són molt macos ...i la gallineta simple i tota polideta!!Ptons

    ResponderEliminar
  8. Que abc mas mono, tiene un colorido precioso.
    Besinos

    ResponderEliminar
  9. ¡Qué tal, Montse! Tienes razón, es un diseño que me encanta. Muchos besos.

    ResponderEliminar
  10. Hola Montse:
    Ja tens rao es la única manera de brodar més.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  11. Que bonito, mira que me dan miedo las plumas, pero estas son monísimas.
    Saluditos.

    ResponderEliminar