domingo, 3 de agosto de 2008

Regalito




Mª Pilar va organitzar un intercanvi entre les participants del seu Salcurso07. Cada una rebem tres regals i n'hem de triar un i possar el que hem fet. Tots eren molt bonics però jo he triat un pinkeep realitzat per El meu raconet rosa.
M'agradat tot el diseny, els colors, la roba del darere és ideal i a més a més és el primer pinkeep que cau a les meves mans, un dia tindré que probar de fer-ne un.
Mª Pilar organizó un intercambio entre las participantes de su Salcurso07. Cada una recibe tres regalos, has de elegir uno y dejar el que tu has hecho. Todos eran muy bonitos pero yo he elegido un pinkeep realizado por El meu raconet rosa.
Me ha gustado el diseño, los colores, la tela de posterior es muy acertado, y es el primer pinkeep que llega a mis manos ,un dia probaré de hacer uno.

3 comentarios:

  1. hola Montserrat:
    Es molt bonic.Bé ara que en tens uns a les teves mans segur que falta menos per que t´animis.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Ja tinc l'intercanvi a les meves mans!!

    ResponderEliminar
  3. Hola mi niña, gracias por la plantilla, ahora la pongo encima y me queda una autentica torta de santiago, jeje. Ando un poco perdida, pero en cuanto se solucionen algunas cositas vuelvo a la carga, gracias otra vez y un besazo grande.

    ResponderEliminar