sábado, 19 de julio de 2008

Pagesa acabada


Per fiii, ja tinc la meva pageseta acabada i enmarcada, i tot gracies a Gladys Creativa que va insistir i insistir en deixarme el fil que em faltava per acabar. Moltisimes gracies Gladys.
Bé he tingut un petit accident de novata amb els fils de Crescent Colours i és que els meus fills venien a ensenyar-me una granoteta mentres brodava i ¡xap! va saltar a sobre la roba i em va deixar les petjades de fang, per aixó la vaig rentar i s'em han corregut una mica els colors.
¡Que hi farem! No es nota gaire.
Por fiiiiin he terminado mi payesa y ya está con su marco, todo gracias a Gladys Creativa que insistió e insistió en dejarme el hilo que me faltaba para terminar. Muchisimas gracias Gladys

Pero he tenido otro percance, la novatada de trabajar por primera vez con los hilos Crescent Colours, mis hijos me enseñaron una ranita que habien cogido mientras estaba bordando, la ranita saltó y se posó en mi la tela dejando sus dos patitas marcadas en barro, por lo que no me quedó otro remedio que lavar la tela, con la desagradable sorpresa de ver como se corrian los colores
¡Que le vamos a hacer! No se nota mucho.

5 comentarios:

  1. Hola Montserrat:
    Fantastic el brodat.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Wow! t'ha quedat preciós! el marc es espectacular! en hora bona i gràcies a tu per les teves atencions. Petons!

    ResponderEliminar
  3. M'alegro que l'hagis pogut acabar. T'ha quedat molt bé!

    ResponderEliminar
  4. M'agrada molt aquest disseny, llàstima de l'accident és el problema de treballar "en col·laboració". Per cert el coixí molt bonic,

    ResponderEliminar
  5. Tranquila mujer, que no eres la única que ha tenido ese percance con los CC, qué le vamos a hacer. El bordado te ha quedado precioso, el desteñido no se nota y el marco... me encanta!! Besicos

    ResponderEliminar