domingo, 1 de junio de 2008

El tesoro de mi jardín



















Aquest roser és el tresor del meu jardí, és l'enveja de veins, amics, passejants...

M'agrada molt el color taronja, fa uns anys vaig veurer aquest roser en una botigueta i dit i fet va ser meu.
És el roser 10, el color preciós, l'olor molt bona i les roses son grans i fortes.
Desitjo no despertar més envejes.


Este rosal es el tesoro de mi jardín, la envidia de vecinos, amigos, paseantes ...
Me gusta mucho el color naranja, hace unos años vi este rosal en una tiendecita y dije:"para mi". Es el rosal 10, color precioso, olor muy bueno, rosas grandes y fuertes.
Espero no despertar más envidias.

5 comentarios:

  1. Hasta aquí llega el aroma de está rosa, espectacular,felicidades¡¡¡
    Petons

    ResponderEliminar
  2. Doncs en mi ja les has despertat. M'encanten les roses i a més les de "veritat" les que fan olor. Són unes fotos precioses.

    ResponderEliminar
  3. No només per les roses, ja hem fas enveja per tenir jardí, i a sobre amb un roser tant espectacular doncs imagina't.

    ResponderEliminar
  4. ¡Preciosas! A mi también me gustan mucho las rosas, pero las que más me resisten a mí son amarillas.
    Besos.

    ResponderEliminar
  5. Un color molt romàntic, suau i alegre. I a més, molt poc vist.

    Cuidar un jardí, posar terra, tallar les roses.... és molt relaxant.

    Un petonet.

    ResponderEliminar