domingo, 18 de mayo de 2008

Fin de curso


Aquest és l'ultim treball del Salcurso2007 organitzat per la Pilar.
Ha estat molt bé aquest curs, que tindrà una segona part a l'Octubre, però de moment perque no ens avorrim la Pilar ens ha preparat un Salcurs de vacances que pinta molt bé i està obert a tothom.

Este es el último trabajo del Salcurso2007 organizado por Pilar.
Me ha gustado mucho este curso, que tendrà una segunda parte en Octubre, pero de momento para que no nos aburramos Pilar nos ha preparado un Salcurso de vacaciones que tiene muy buena pinta y está abierto a todos.

8 comentarios:

  1. Molt bonic!

    M'agrada molt el teu blog, enhorabona. Em passarè per aquí més sovint. Un abraçada!

    ResponderEliminar
  2. M'agrade molt com t'ha quedat el pensament...

    B7S, Agus

    ResponderEliminar
  3. ¡Muy chulo! Y la foto muy bonita.
    Besos.

    ResponderEliminar
  4. És un motiu molt alegre. Vaig a veure en què consisteix aquest salde vacances que comentes.

    ResponderEliminar
  5. Veig que has acabat a temps també, la veritat es que m'ha portat més feineta de la que hem semblava. Molt maca la foto!

    ResponderEliminar
  6. Que gracioso y bonito te ha quedado.
    Un beso

    ResponderEliminar
  7. No puedo ver ninguna foto de tu blog, volveré en otro momento haber si lo consigo.
    Besinos

    ResponderEliminar
  8. Y se nota que aprovechaste muy bien el tiempo por las cosas tan lindas que expones... enhorabuena,

    ResponderEliminar