jueves, 20 de marzo de 2008

Sal de Maryse Marzo


¡Uf! aquests dies de vacances m'han anat perfectes per posar-me al dia, portava retard amb el sal de maryse, em faltava part de Febrer i tot el Març.
Ara ja em podre dedicar a altres coses... demà comença el sal "Au coeur du printemps..." de Made in Breizh, més feina, però molt contenta.

¡Uf! estos dias de vacaciones me han servido para ponerme al dia, llevaba retraso en el sal de Maryse, me faltaba parte de Febrero y todo el Marzo.
Ahora ja me puedo dedicar a otras cosas...bueno mañana comienza el sal de "Au coeur du printemps..." de Made in Breizh, más trabajo pero con mucho gusto.

2 comentarios:

  1. Hola noia:
    Quin goig que fa aquet brodat.
    M´agrada molt.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. m'encanta aquest SAL, vaig estar tentada a apuntar-me però per una vegada el seny ha pesat més que les ganes de fer-ho, et queda moníssim

    ResponderEliminar