jueves, 6 de marzo de 2008

INTERCAMBIO DE CINTAS


Quina il.lusió, he rebut el sobre del intercanvi organitzat per Coin de Croix .

Aquest intercanvi es un misteri perque jo l'hi envio a X però Y m'el envia a mi.
La meva Y és la Jöelle i m'ha enviat unes cintes i puntilles molt boniques, ah i un bolset per guardar-les.
M'agradat molt tot, es molt agradable que et regalin i més si es sorpresa.
Merci Jöelle.


Que ilusión, he recibido el sobre del intercambio organizado por Coin de Croix.

Este intercambio ha sido un misterio porque yo le he enviado a X pero a mi me lo envia Y .

Mi Y se llama Jöelle y me ha enviado unas cintas y puntillas preciosas junto con un bolsito para guardarlas.
Me ha gustado mucho, siempre es agradable que te regalen y más si es sorpresa.
Merci Jöelle.

2 comentarios:

  1. Que bonitas son, tu amiga de intercambio tiene muy buen gusto, la bolsita ideal.
    Enhorabuena.
    Besinos

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse,

    Quina il·lusió, rebre un paquetet "sorpresa"...

    Els cartonets per les cintes que vas preparar, són molt originals.

    Un petonet.

    ResponderEliminar