viernes, 8 de febrero de 2008

Mina Sal Puzzle


Fa uns dies voltant pels bloggs em va cridar l'atenció la proposta de mini sal puzzle que ens feia La Souricette Grignoteuse. Ha estat emocionant cada dia (18 dies) ens ha donat les instruccions per brodar en una quadricula que em fet en la roba, i el color del fil que calia. Al començament era tot un misteri però al pasar els dies ja s'ha anat veient el dibuix. Una vegada acabat hem de enviar-li una foto i ens donarà les instruccions finals. Ja us ensenyaré com ha quedat, de moment aquest és el resultat.

Hace unos dias paseando por los bloggs me llamó la atención la propuesta de mini Sal Puzzle que nos hacía La Souricette Grignoteuse . Ha sido muy emocionante, cada dia (18 días) nos ha dado las instrucciones para bordar en una cuadricula que hemos hecho en la tela, y el color que correspondia. Al empezar era todo un misterio pero con los dias se fueron viendo los dibujos. Una vez acabado hemos de enviar una foto y nos dará las instrucciones finales.
Ya os enseñaré como queda. De momento este es el resultado.


4 comentarios:

  1. Es molt original, M'agrade molt....

    B7s, Agus

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse,

    Tot aixó, en només 18 dies???, ja m'agradaria a mi!!!!, si que tens constancia, cada dia una miqueta.

    Ultimament no tinc temps de res, arribo a casa cansada, i no obro ni la caixa de cosir....

    Un petonet.

    ResponderEliminar
  3. Que colorista!!! Ya está la primavera en tu blog Montse ;-)
    Besos
    Ana

    ResponderEliminar