domingo, 4 de noviembre de 2007

Recolecta de otoño




Fa uns quants dies que no agafo l'agulla, perque un altre de les meves aficions és la "terra" les plantes, l'hort... i aquests dies estic ocupada preparant l'arrivada del fred.


Aquesta és la collita de carabasses d'aquest any, la bruixeta del darrere és d' una artesana del poble del costat, he pensat que queda be amb les carabasses.


Hace unos dias que no cojo la aguja, porque otra de mis aficiones es la "tierra", las plantas i el huerto... estos dias estoy ocupada preparando para la llegada del frio.


Esta es la cosecha de calabazas de este año, la brujita es de una artesana del pueblo vecino, he pensado que quedaba bien con las calabazas.

2 comentarios:

  1. Ummmm!!!! Perfectes per a fer la sopa de carbassa. Al meu fill sempre expliquem el conte "Un polsim de sal per a la sopa de carbassa", li agrada moltissim.. el conte i la sopa de carbassa.
    Quines receptes tens amb carbassa?
    Ens veiem a la blogosfera

    ResponderEliminar
  2. Son preciosas las calabazas. Me encantan como adorno (y también en crema...)
    Ya he publicado en mi blog una entrada con las servilletas que me enviaste por el intercambio. Me voy de viaje de trabajo, pero la semana que viene sin falta te envío las mías. Muchos besos.

    ResponderEliminar